Blå stjärnan

min söta lilla Maja....

vi fick akut tid idag på Blå stjärnan i Borås. jag ringde idag å hörde mig för om maja, för hon har varit mer slö det sista å så har jag märkt att hon inte äter nåt, eller knappt dricker. å så när jag har rensat lådan dem sista gångerna så har hon endast kissat. så nåt konstigt har jag känt på mig att det vart. men idag hade hon bajsat, men vi åkte in ändå. så nu när vi kom in så gav dem henne lugnande å tog blodprover å röntga henne. röntgenbilderna såg bra ut å nu var tarmen tom iaf. men hon var öm när dem kände på hennes bakre del av kroppen, så vi fick smärtlindring å lactulos som ska sätta igång magen lite bättre. så hoppas hon blir bättre.
min söta lilla gumman, å min älskade älskade Maja...
det e så jobbigt me, när man inte kan prata med dem stackars djuren...
nu ligger hon å vilar inne i min klädkammare på mina kläder i ena hyllan. :) min goding!

själv ska jag fixa te lite käk nu, å sen kika till henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0