OVE!!!

JAG HATAR OVE I SOLSIDAN.....!!!!!!! JAG Å MARKUS BLIR TOKIG PÅ MÄNNISKAN! HAN E SÅÅÅÅÅÅ FÖRBANNAT SNÅL! Å VARKEN JAG ELLER MARKUS TÅL DET!

Det riktigt kliar i fingrarna när han e i rutan. vill bara in i TV-rutan å banka ner han!!! :) Han e sååå jobbigt snål. hade jag vart i en situation med han, vet jag inte vad jag hade gjort. det värsta e att det e tagit ur verkligheten...alltså att det kan lika väl hända detta som "Solsidan" visar. å stackars människor som har en sån snål jäkel vid sin sida... ok att man känner snålt folk, men som tur e inte så snåla som OVE!!!

a nog med han på ett par dagar, hehe :)

nu ska jag å älsklingen kolla på film... får se vilken det blir. vi har några på lager...

hörs mer imorn.... jag har sovmorgon, börjar inte förrän kl.11 :) wwwiiieee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0