Hemma igen, efter...

...... 3 dagar i Hurghada! det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss med denna resa!! 2 sköna dagar hann vi få, men den 3:e dagen gick vi å stampa på hotellet å bara vänta på info om när vi skulle bli hämtade för att skickas hem till Sverige igen. :(

vi evakuerades inatt.... så hela natten har vi rest, å nu e vi helt slut här hemma.
Jag ringde resebolaget "Detur" nu som vi reste med ang. reseersättning. Det lät inte på henne jag pratade med att det skulle bli nån givmild återbetalning.... :( SUCK!!!

Känns så jäkla surt just nu! Dem få dagarna som vi fick, kunde ju kvitta. resan blev ju ändå förstörd för oss. plus att man har tatt semester denna vecka som man förlorar på.

Jag åkte till jobbet tidigare å ska hoppa in å jobba torsdag å fredag om det finns å göra. så man får jobbat in lite denna vecka nu när man ändå bara e hemma.

Vi fick ju tatt lite kort iaf, på vår flammiga bränna vi hann få å utsikten över hotellområdet. lägger in lite kort imorn, ikväll orkar jag inte.

see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0