fredag

oj, kan inte fatta att det redan e helg igen..... det går fruktansvärt fort.
förra helgen för mig blev ju bortkastad på grund av att jag fick magsjuka på onsdag kvällen där innan. så det vart lite trist. fick bara ligga hemma å ta det lugnt...

men ikväll ska jag till syrran på myskväll. blir en massa gott å äta å let´s dance. :)

imorn får det bli städning här hemma under dagen, sen på kvällen ska jag å markus hem till marina å familj på käk å kika på melodifestivalen.
så en fullspeckad helg. :) men mycket roligt!!!

idag förresten kunde jag knappt resa mig från sängen..... har sååååån fruktansvärd träningsvärk efter Flowin passet igår. tog i som bara den....å det känns idag. men det e gött!!! :) det e så det ska vara! då vet man att man har kämpat på bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0