brudsminkning

i morses var jag tvungen att gå upp 07.15, slänga på mig kläder å fixa mig. packa sminkväskan å dra till jobbet. där vänta jag in den blivande bruden...Johanna :) Jag å Annki hjälpte henne idag med sminkning å uppsättning. Jag fixade sminkningen å Annki frisyren. :) 
När jag var klar med Johannas sminkning, så kom Lisa, en av brudnäbbarna å så fixade jag hennes hår å sminkade henne lite. :) Dem blev sååå fina!!!!

Men efter jag var klar med Lisa så var jag tvungen att åka, så jag hann inte å se Johanna helt klar. så det ska bli kul å se korten sen på helheten. :)

Jag åkte vidare till Överlida. Jag å syrran vaxade benen. Sen åkte vi till Kinna å kika lite i affärerna. Jag hittade lite grann. skjortan jag köpte tänkte jag slänga på mig nu. Vi ska vidare till Öxabäck å se på innebandy när TT spelar.

vi hörs kanske mer senare idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0