Jobba lite

Idag blir det lite jobb... :) ska klippa syrrans son Adam å sambo Anel, å min älskling! :) så dem e fina till jul!! Gud, vad det inte känns som jul, rena rama höstkänslan med detta väder... Å det ska ju tyvärr hålla i sig i veckan. Vi har ju mysigt inne iaf :)

Ingen bebbe än, men som sagt tidigare så e datumen 13:e å 14:e som dem första datumen vi fick, som stämmer mer överrens med uträkningen på när vi ska ha. Så 2-3 dagar till, har jag inte fått då så går jag över tiden. :) hoppas han e redo här snart!!! :) vill ju bara pussa på han... :) underlig känsla när man tänker på att han e ju med en hela tiden, fast man inte kan hålla om han eller se han. Men ändå såååå nära en! :) när jag känner på magen så känner jag precis hur han ligger. Igår fick jag kännt hans tår igen :) mysigt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0