Hos syrran

Kl.20 landa vi hemma hos syrran å c/o. Markus å Anel kollar fotboll å jag å Michan ligger i varsinn soffa å spelar wordfeud. :) å kollar lite tv i mellanåt... Sen när fotbollsmatchen e slut blir det dags för hemfärd å slagga. E trötter... Hade en vaken tid mellan 05.30 till strax efter 08.00. Fick sova till 09.30, sen orkade jag inte ligga ner mer. Nätterna e sådär får man säga...börjar bli lite trött nu på magen som e i vägen för en go natt sömn. Inte för att det kommer bli goa hela nätter sen när magen e borta, för då e det en bebis som vill ha sin uppmärksamhet. Men ska ändå bli skönt att kunna få ligga på magen igen, som jag alltid låg på förr, sov som bäst då :)

Hörs mer imorn!! Natti...


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppas hoppas att det hänt ngt i natt! Mamma ringde från Teneriffa igår för att höra hur det gick för dig; "jag tänker så på henne!" Kram!

2011-12-13 @ 06:29:26
URL: http://hannabengtsson.blogg.se/
Postat av: Mari svarar

Åhh, så söt hon är!!! :) än så länge är det lugnt! Man går nu verkligen å väntar å väntar...

2011-12-13 @ 08:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0