fikat å fikat...

oj vad denna dag gick fort... :)

dagen började med ett besök utav syrran å familj. sen åkte jag till "Markbladet" å träffa Tomas å fixa nya visitkort. dem kommer bli super!!! :) sen efter det var det raka vägen till jobbet å klippa Markus kusin. så nästan helledig var jag idag :)
när jag var klar med det så åkte jag hem å hämta upp Markus, å så åkte vi hem till hans gammelmoror som har fyllt 93 år å tog en fika. hon blev sååååå glad att vi kom förbi. :)
sen var det hem å fixa med lunchen...

hann å sätta mig en liten sväng i soffan innan det var dags att bege sig igen. åkte hem till Marina å familj på en fika.

så idag har det blivit en hel del fika.... men fint satt det i magen. :)

nu e man hemma igen, efter att ha flängt runt hela dagen... en te på det får det bli...


Kommentarer
Postat av: Pia

När kommer ni hem imorgon??



Kör försiktigt idag:)

2011-08-12 @ 10:03:44
Postat av: Mari svarar

Vi kom hem sent i natt...

2011-08-13 @ 09:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0