skit oxå!!!

skrev ett inlägg från mobilen igår kväll, som jag ser inte har dykt upp :( åhhh.....trött jag blir!

igår hann jag inte sitta ner alls, efter jobbet igår mötte Markus upp mig vid jobbet å så drog vi å handla det sista inför kalaset. sen var det raka vägen hem å fixa klart allting. som tur var fick vi hjälp utav Markus mamma, så vi blev klara med allt i tid. annars vet jag inte hur vi skulle hinna klart.
å trevligt var det igår.... det flöt på bra allting!! :)


Markus med hans gammelmormor Hilda :)

markus mormor Siv ville vara med på ett kort oxå :)


jag, Markus mamma Carola å syster Sandra


idag kommer min sida å firar Markus, å så ska vi passa på att fira syster Michan som fyller den 18 April. :) vi kör 2 flugor i en smäll.

men nu ska jag fixa kaffe å ut på balkongen å fånga lite sol! :) 
hörs senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0