dassig lördag

oj vad tervligt vi hade igår!!! Det var jag, Mona, Jojjo å Sofie som träffades hemma hos mig. :) vi käkade en massa gott, drack rödvin å munnarna gick i ett... prata en massa gamla skoltider-minnen.... å herregud vilken tid det var under högstadiet. vad man går igenom då både i när det gäller kläder, kompistryck, killar mm..... :) hehe

a skojsigt hade vi!! det får vi ta snart igen tjejer!!! :)

idag har det inte hänt mycket än så länge... vaknar upp till ett väldigt tråkigt väder... disigt å regn i luften. jaja, vad gör man?! bättre det än snö iaf :)

sitter fortfarande i min morgonrock i soffan å en kopp kaffe. om en sväng får det bli duschen å lite lunch på det.

hörs senare!


Kommentarer
Postat av: michan

Kul det låter!! Sov Mona över? Kan hålla med om att vädret är GRÅTT!

Vad hittar du/ni på idag då? Puss puss

2011-04-02 @ 11:39:04
Postat av: Mona

Tack för en trevlig kväll!

Jag har precis gjort Sofies pasionsglass m. maräng. Så gott =)Blev helt frälst i den. Mums mums

Kram

2011-04-02 @ 15:49:41
Postat av: mari svarar

ja, den får jag ta å göra me en dag...:)

2011-04-02 @ 16:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0