SHIT

a nu e jag bra trötter!!! shit vad gott det e!!! LOVE TO DANCE!!! :)

har mer eller mindre vart ledig idag :)

jag började dagen med att baka kanelbullar. små å söta blev dem :) pia (grannen) kom in å provsmaka.
sen efter det var det dags att fixa te lite käk, spagetti å köttfärssås blev det. michan kom förbi å åt me. jag hade dock inte koll på klockan när jag ringde henne å bjöd hit henne på lunch. jag trodde klockan endast var 12.00 men det visade sig att den var 13.00, så när hon väl kom var jag tvungen att åka 5 minuter efter, för jag började jobbet kl 14.00. så det blev lite stressigt. michan å alexandra stannade kvar en stund innan hon gick hemåt igen. :)
a så kan det gå, när man missar tiden på klockan.

efter en sväng på jobbet, for jag hem igen å bytte om te danskläder å åkte te dansen. idag har jag dansat street å afro. så nu e jag helt slut som sagt.

snart e det idol, ska lägga mig i soffan å kika på det. e det nån som har nån favorit ännu? :)
jag tycker man alltid fäster sig vid några tidigt... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0