min kropp

idag har det vart full rulle...
började dagen med en tur te Borås. där jag fixa present till min systers dotter Lisa som fyller 18år den 12 oktober. men vi ska fira lördagen den 9 oktober.
å när jag var i stan så fick jag även handlat lite till mig me :) typiskt oxå... :) hehe men det var 3 t-shirts som jag ska ha på dansen. å ett par byxor fick jag köpt me. kort kommer imorn.

sen for jag om marina å sigrid på en kaffe. :) 

sen har jag jobbat en sväng.

å efter jobbet var det fort hem å svira om te danskläder. så nu efter dansen har jag åter igen ont i mina stackars koter... men men, det får man ta. det e bara att gilla läget. :)

nu ska jag mysa ner i soffan å slappa innan sängen kallar. e helt slut!!
ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0