en slapp onsdag

har vart en riktigt härlig onsdag, underbart väder me. kan ju inte bli bättre. har mer eller mindre vart ledig idag.
så tidigare var ju michan, adam å alexandra här på besök.
å nu för en stund sedan var jag iväg å montera upp lite grejer hos syrran å morsan. jag e snickarn i familjen. alltid jag som styr upp sånt!!! nån måste vara den händiga. jag e ju en hantverkare, så det kanske inte e så konstigt! :)

nu e jag hemma igen, å ska käka lite kvälle. ingen dans för min del idag heller. eftersom rethostan fortfarande finns kvar hos mig, så vet jag att jag inte kommer palla mycket under danspassen ändå. å det e det värsta jag vet när man inte kan ta ut fullt för att kroppen inte pallar. då kan det lika gärna va.
man känner sig bara dålig å värdelös...

så nu kvälle å tv:n resten av kvällen... :)

tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0