söndag

en rikrig höströjardag har det vart idag :) riktigt skönt faktiskt!!
vid lunch idag, gick vi å grannarna ut till baksidan å började dagen ihop med korvgrillning :)



sen tog vi tag i våra trädgårdar... krattade upp lite löv. jag fick klippt häckarna. så nu e det jättefint här hemma. :) dock sååååå trött i min vänstra arm, så imorn kommer det bli tungt att jobba.




mina fina dahlia blommor som blommar så fint nu på höstkanten :)

å tidigare i förmiddags fick jag grejat här inne. jag bytte gardiner i köket. å så fick jag putsat rutorna på baksidan. nu ska bara resten av alla fönster putsas me, men det tar jag en annan dag.
nu ska jag tillbringa resten av dagen i soffan. det förtjänar jag!!! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0