redan snö!!! :)

ja, vad ska man säga...redan snö utanför... snöar stora flingor nu. som tur e ska jag få bytt däcken imorn. för imorn åker ju jag å Carina till Oxelesund där vi ska mellanlanda hos min kusin Niklas å hans sambo Marina. ska bli såååå mysigt!!! å på lördag åker vi vidare till Stockholm. där det väntar en kurs å middag å fest på kvällen! :)

idag jobbade jag till 19.15 så har varit hemma en liten stund nu å ska väl försöka ta tag i packningen. kanske drar på det tills imorn bitti istället. får se.... :)

men just nu ska jag kika på Robinson. :)

hörs mer imorn förmiddag! thing...

Kommentarer
Postat av: Mona

Kör försiktigt!

Vi hörs i helgen, Kram Mona

2010-10-22 @ 07:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0