måndag

å åter en ny vecka... känns som jag skrev detta igår. det går ju så jäkla fort!! längtar ändå sååå till helgen som kommer :) för då ska jag å syrran (Mona) först till Lerum å fira våran systerdotter Lisa som fyller 18år. efter det ska vi vidare till Gbg å möta upp Hanna, Emma å Ida å äta på en restaurang. kommer inte ihåg nu vad den heter. men sen efter det iaf så ska vi gå på "Ladies night". :) ska bli sååå kul!! :) å kul att få träffa tjejerna, det var inte igår.

idag efter jobbet åkte jag till Roxanna å fick vaxat mina ben.... å den smärtan e inte å leka med. 2:a ggn jag gör det i hela mitt liv. men nu ska jag fortsätta med detta, å med tiden kommer smärtan bli mindre å bättre kommer resultatet att bli :)

nu ska jag luta mig tillbaka i soffan å slappa innan sänge kallar.
natti säger jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0