måndag

idag gick det undan ändå.... bara 4 dagar kvar sen e det åter helg!!! :)

idag började jag dagen med en tripp till Gbg å fick kollat min axel å skuldra igen. å den behandlingen var åter igen ingen smärtfri behandling. jag skrek ut högt AAAAAJJJJJJJ!!!! så ont gjorde det! men inga tårar inte. jag e en stålkvinna allt! men det känns när man e där, ska inte säga nåt annat. får hoppas det blir bättre snart!

sen efter det åkte jag till jobbet. jobbade till 18.30 idag. har hunnit vara hemma en sväng. har käkat kvälle. å nu väntar soffan resten av kvällen med en massa bra på TV. :)

har inte hunnit föra in några kort ännu från helgen, men det kommer, jag lovar. :)

ciao så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0