tipspromenad


jag åkte å hälsade på Marina, Tobbe å Sigrid. det slutade med att vi åkte på tipspromenad å Marinas mamma vivi henka på :) det var jättehärligt!!! jag fick 11 rätt av 15. inte illa :)

se så fint det var ute idag :)

sen avslutade vi med en fika hemma hos Marina å dem.

nu har jag precis käkat lunch. ska tända upp lite ljus här hemma nu. börjar bli riktigt mörkt här inne. knappt jag ser tangentbordet... :)

lite senare idag kommer Jasmine förbi... :) tjohoo...ska bli så mysigt!! var så längesen nu vi sågs. det var sist när jag var i Falkenberg å hälsade på henne där. så nu e det på tiden.

hörs mer imorn.
adios!

Kommentarer
Postat av: marina

Du glömde skriva att jag vann! 12 rätt. Vilket jekla snille du har till kompis! hahah

2010-11-08 @ 13:26:21
Postat av: mari svarar

A men nu låter du bättre än vad du e.... hehe då får vi även lägga till 12 rätt utav 15 :)

Men du vann, så lite duktig e du trots allt ;) puss

2010-11-08 @ 14:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0