första dagen avklarad

nu har redan måndagen gått.... har vart trött hela dagen... känns inte som man riktigt har kommit igång, det har vart mörkt å grått ute hela dagen.
men jag har överlevt :)

i morses åkte jag till marina å sigrid å lekte lite å så tog vi en kaffe. :) det var mycket trevligt!!
sen åkte jag vidare till Markbladet å fixa med min annons, som vi bestämde att det räckte att den kom ut i nästa veckas markblad. så då får ni hålla utkik :)

sen var det dags att fixa till lite käk till mig å älsklingen. blev kyckling med god sås å potatisgratäng :)

kl.14 började jag jobba.

e hemkommen nu, å som sagt e jag helt slut. så ska fixa lite kvälle, sen blir det soffan resten av kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0