vart duktig

å duktigare ska jag vara... :)

har rensat ut i min bil, vart iväg å tvättat den ut å in vändigt. har sålt den, så imorn troligtvis ska sandra komma å hämta bilen. måste bara kolla läget med våran bil som vi troligtvis ska köpa. :) i värsta fall klarar man sig utan nån dag eller två.

här ska storstädas oxå, + att jag håller på att tvätta. så det finns saker att stå i. å så skulle man vilja vara ute hela dagen idag å sola. men en liten stund ska jag nog hinna med iaf :)

men först matdags!!! :)

om igår: vi var ju hos simon som har fyllt år. så ett glatt gäng samlades hemma hos honom å festa loss. det var riktigt trevligt. :) å det e gott idag me att man mår bra, konstigt nog så mycket som jag blandade från öl till shots å groggar... men ska inte klaga. e ju hur gott som helst å få må bra dagen efter. å särskilt idag när jag har så mycket att stå i.

nä gott folk, see ya later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0