ett bombnerslag

här hemma e det kaos på 1:a plan... skönt sen när det e över med golvbytet i tvättstugan iaf... just nu vill man inte vistas där. får panik på sånt. när det e stökigt å dammigt!!!!
i natt har jag å älsklingen trängs i en 120 säng, uppe i gästrummet. varmt å jäkligt var det. men det får gå.... :) bara 8-9 nätter till :)

mår fortfarande piss.... :( jag hoppas bara inte det går så långt att man får halsfluss. för det orkar jag inte me, syrran har nämligen fått det å vi umgicks hela helgen.... så kan ha blitt smittad. men med mycket te å rehab så hoppas jag att jag slipper det :)

ska snart förbereda lite lunch. idag blir det hamburgare. lätt å smidigt... sen e det jobbet som väntar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0