en riktigt go dag....

.... :)
å vad härligt det har vart idag!! jag åkte till jobbet i morses...hade en klippning på morgonen, sen var jag ledig resten av förmiddagen. så efter det åkte jag en sväng till marina å sigrid. vi tog en kaffe. å sen tog vi oss ut till trädgården å så fick sigrid gunga lite i sin nya gunga :)




såååå söter!! å nöjder var hon! :)

sen var det dags att ta sig hemåt å fixa lite käk....
sen var det jobbet som väntade.
å efter jobbet så tog jag mig till "blomsterjätten"  å köpte blomsterkrukor å blommor. :) så nu börjar det arta sig på sina ställen. men mycket e det kvar att fixa. men lite fick jag fixat idag.... :)





det e sååå mysigt med en massa blommor å en massa färger.... å mer ska det bli. ska köpa mer blommor imorgon, å då e det till balkonglådorna + att jag vill hitta mer större golvkrukor till balkonggolvet å till uteplatsen på baksidan :)
så det ska jag ut å leta efter imorn :)
nån mer som har börjat å plantera? :)

Kommentarer
Postat av: Marona

Åå vilk fina blommor! Du får komma hem te mig och fixa så fint här med..=) Och Sigge hade det toppen kul när hon gunga! haha PUss!

2010-05-25 @ 08:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0