en halv dag kvar

sen så e det långhelg!! :) ska bli underbart skönt!!
men helt ledig e man inte, e ju dansuppvisning hela helgen. men det e skoj det!! :)

såg nu me att min mobilinlägg inte har kommit upp...krångel som vanligt!! irriterande!!

min systerson Adam ligger på sjukhus... :( fick ett svårt fall av bihålsinfektion, så huvudet över ena ögat svullna upp på han stackarn!! så han ligger inne nu för observation. så jag å markus ska in till borås imorn, å då även kika förbi å hälsa på han om vi får....

ikväll e det soffan som gäller, skulle behövt komma ut å röra på mig, men e för lat som vanligt!! måste bli skärpning på det. rullar fram snart känns det som.....hehe :)

nu e det kvälle som gäller, magen kurrar!! mums mums.... :) 
see ya later!

Kommentarer
Postat av: Mona

Hej, det var ju roligt att ni kunde åka och hälsa på Adam :) stackare. Det ska bli kul att få se dansuppvisningen, det var inte igår man såg dig dansa. Jag hoppas att vädret blir bättre imorn när jag och Fanny ska rida. Vi hörs på fredag om det bli något. Kram kram

2010-05-12 @ 19:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0