bara onsdag...

.....suck!
vill ha helg nu... seg vecka alltså!!

imorn e jag ledig under förmiddagen. så då ska jag till marina å sigrid på en fika :) alltid lika kul att få träffa dem. mysa å pussa på sigrid. marina slipper undan :) hehe
imorn måste jag även om "blomsterjätten" i skene å köpa en ogräsplockare till michan. vi lånade hennes men markus lyckades göra sönder den. å så vill jag handla blommor till mina balkonglådor jag inte har hunnit med ännu.
jag shoppade lite mer idag :) kul kul... å så fick jag även handlat lite inredning. men det får ni se när jag har fått i ordning på det. men kläderna jag har handlat å dem kläderna jag fick hem igår ska jag ta kort på nu så ni får se :)

så see ya soon!!!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0