skit

så här sent på kvällarna verkar nätet funka fint... men under hela dagen annars vägrar det gå igång.....såååå fruktansvärt irriterande!!!
bara krångel med allt inom teknik just nu!! min mobil e helt ur fas den me. inget ljud på mobilen å nu har till och med vibratorn slutat funka. så dem senaste veckorna har jag lärt mig att vakna av att vibratorn dönar på nattduksbordet, men i morses så gjorde den aldrig det å det slutade med att jag försov mig i 40 minuter. så på 10 minuter hann jag ta på mig, sminka mig, å fixa 2 mackor som jag tog med mig till jobbet!! inte illa pinkat av mig. men man kom ju med andan i halsen. :)

glömde ju skriva igår att min ÄLSKADE pojkvän fyllde år!!! :) hade så mycket annat å ta igen på skrivandet så glömde helt bort det!! :/
men jag firade han i måndags kväll, för igår jobbade han dygn. så fick inte träffat han alls på hans födelsedag :(

imorn ska jag träffa marina en sväng på förmiddagen. sen på eftermiddagen e det jobb som gäller. sen efter jobbet ska jag å markus åka till borås, till hans farfar å fira han å markus. 

hörs mer imorn om nätet e med mig!! :)
ciao! PS... glöm nu inte att det e 1 april imorn så ni inte går på nåt dumt nu :) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0