lördag

idag har jag hitills tvättat bilen, å det var riktigt gott. ren å fräsch, aldrig fel!! :)
sen åkte jag till michan på en kaffe, mona kom dit oxå. sen åkte vi till skene järn å så fick jag köpt ett miniväxthus som man har inomhus, som man sår alla grönsaker å blommor i å sen sår man om dem i större krukor eller i landet. så det ska jag fixa med imorn. :) längtar nu till alla glada färger man ser efter blommor å sånt nu när våren kommer å så fort snön får smälta bort. :)
sen efter det så åkte vi tillbaka till michan å käka lunch.

men nu e jag hemma igen, sitter å slappar framför tv:n, ska snart hoppa in i duschen. ska vidare sen. ska kika förbi hos marina, tobbe å sigrid. ska kolla på melodifestivalen ihop. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0