hej hopp

idag har det vart en fullspeckad dag. först jobb, sen har jag å markus vart å handlat inför grillningen :) sen när vi kom hem dök alla upp; marina, tobbe, sigrid, pia , andreas, å engla var på besök. :)
det var mycket trevligt!!! :) å sååå underbart gott med grill idag. mums mums!

nu har alla precis dratt hemåt. imorn e det nämligen klassfest som väntar för mig, marina å tobbe. det var 10 år sedan vi gick ut 9:an. vi börjar bli gamla nu :)
det ska bli jättekul!!
så imorn e det åter en fullspeckad dag att vänta sig. först ska jag iväg å sola tänkte jag, sen frulle å en dusch på det. efter det måste jag fixa i ordning mig klart innan marina å mona kommer för då ska jag hinna att sminka dem. å sen kl. 16 ska vi träffas hemma hos mikael, en gammal klasskamrat där förfesten ska hållas. sen 19 börjar middagen på kinna stadshotell, där resten av kvällen kommer att vara. så vi får hoppas på en skojsig å stökig kväll!!! :) om inte annat så får jag se till att det blir det hehe :)

eftersom det e en lång dag att vänta imorn, så ska jag sussa nu. så jag får min skönhetssömn!! :)

hörs mer på söndag. om jag inte kommer hinna slänga in ett inlägg imorn vill säga.
natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0