fullt hus

idag har det vart fullt hus här hemma... :) men mycket trevligt. först kom markus pappa förbi på lite fika å så fick han se våra kort från thailandstrippen. sen strax där efter kom markus mamma med respektive på fika besök å även dem tog sig en titt på thailands korten. :) sen efter det kom grannarna in en sväng. fick busat lite med engla. jag å pia tog en te medans grabbarna grus kikade in i spelrummet å spela lite... :)

ska nog köra på en film här sen om en stund, den gamla klassikern "footloose" står på schemat tror jag.
imorn e det åter jobbet, en ny vecka väntar. börjar 10 imorn, så lite sovmorgon får jag allt :)


åhh vad jag längtar tills man kan slänga in vinterjackan igen i förrådet, å få slänga på sig sina tygskor igen :)

å när vi får grilla igen.... härligt!!! :)

Kommentarer
Postat av: Mona

Vem längtar inte efter våren.. :) värme och slippa alla vinterkläder!

2010-03-14 @ 20:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0