fredag

idag har jag vart riktigt duktig, å det känns så gött efteråt. har tvättat, röjt upp överallt, storstädat hela lyan, toaletter, våttorkat etc....
imorn ska jag fortsätta, då med bilen :)

nu e markus hemkommen, vi ska äta gott, å så hoppas jag på en film. "2012" kanske det blir. vi har ju inte sett den ännu.
sen efter att jag tvättat bilen, ska jag åka till överlida å hälsa på syrran på lite fika. å så får jag se hur det går för dem med omrenoveringen i tvättstugan som även e dusch å bastu rum i ett. :) å så har barnen bytt rum å fått omtapetserat. där händer det grejer. kul kul :)
sen får vi se vad kvällen visar sig. markus jobbar dygn.

nu ska jag förbereda maten. hörs imorn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0