en ledig dag

inte fel, så här mitt i veckan...:) känns helkonstigt. brukar aldrig vara ledig en hel dag. å underbart väder e det.

igår kväll efter jobbet å att jag lämnat in min bil, så kom malin förbi. vi gick en sju helvetes runda!!! säkert 1,2 mil. ni som känner till marks kommun kommer fatta rundan som jag nu ska förklara för er. vi gick alltså från mig å upp mot örby, förbi ridskolan, ner mot skene, upp till kungsfors, sen industrigatan tillbaka, å gamla örby vägen hem till mig igen.
jag var helt mör i kroppen efteråt. men gott var det. vi gick den raskt som vi alltid gör när vi ut å går. å vi brukar hålla oss på 1 timmes runder. men denna tog 1 timme å 40 minuter. så nästan det dubbla :)

idag vid 11-tiden kommer malin å öjje förbi på fika. jag ska slänga ihop en äpplepaj tänkte jag :) vi ska njuta av den ute på våran balkong där solen steker på bra nu.

det var ingen rolig början på denna morgon. fick samtal från bilisten i fritsla, å dem sa att även mitten röret på ljuddämparen måste bytas, så nu blir det 1000 spänn till. fy fasiken vad tråkigt!!!! så sammanlagt 2600:- tjohoo!!!

aja, så e det....

nu frulledags!! sen ska jag åka å handla lite. see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0