dagen

idag har det vart jobb, å efter det åkte jag hem å bytte om till danskläder. jag som inte har dansat nu på 5 veckor så kändes det riktigt gott igen att få röra på sig. det gick väl hyffsat idag me, hade ju lite å ta igen efter alla veckor jag missat. vi håller på med danserna nu till dansuppvisningen. å det vill man ju att dem ska sitta som en smeck! :) men men, övning ger färdighet som man säger :)

nu har jag duschat, ätit kvälle, å ska snart kika på en film tror jag. e sugen på "Fame". ville ju sett den på bio, men det  blev aldrig så.

imorn har jag sovmorgon, börjar inte efter lunch. på förmiddagen ska jag besikta bilen, inte så kul. vet att den inte kommer å gå genom då jag har ett hål i avgasröret....suck!! å orkar inte ta tag i att fixa det. men ska inte vara där förrän 11.10 så jag kan sova ut. inte för att man kommer göra det. e fortfarande morgonpigg. jetlagen e inte borta än. men kvällarna har blivit bättre. behöver inte lägga mig vid 9 längre.....hehe :)

hörs mer imorn.


Kommentarer
Postat av: Mona

Hej hej, pojkarna blev nöjda med håret :) det blev väldigt fint. Fanny var också nöjd :) kram kram

2010-03-09 @ 21:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0