sorry

ursch vad jag e dålig.... har fortfaranade inte tatt kort på plaggen jag shoppat!! :( har verkligen inte hunnit med det idag. e hemma först nu.
för i förmiddags när jag var ledig, så kom pia, andreas å thea på lite fika. engla var på dagis. :)
sen var det lite lunch lagning som väntade. å efter det var det dags att dra till jobbet. å nu kl 18 när jag slutat jobba, så var markus inne hos grannarna så jag slank in jag me. så vi satt där å myste med lilla thea tills nu :)

så nu ska jag snart kosa te sängs.
men ska hämta ut ett paket från H&M imorn så jag får ta kort på det me så ska ni få se på allt nytt jag inhandlat!! :)
imorn vankas det även student kalas. så jag e typ ledig imorn. ska om jobbet kl 9 en sväng å sen en sväng vid 2. sen kl 16 ska vi fira 2 kusiner till markus som tar studenten imorn. :)

natti!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0