redan snart onsdag.... :)

herregud, veckan går fort nu när man var ledig igår. :) redan onsdag imorn! sååå skönt!

igår var jag som sagt ledig, så jag å michan, adam åkte ner till gättreön för att gotta oss i solen. dock vad det kallt i vinden å det blåste en del. men skönt var det att komma iväg.
sen hängde jag med dem hem å käka lite.

sen när jag kom hem vid 19-tiden så fixa jag klart i klädkammaren. fick dock inte slängt så mycket kläder, 1 kasse. men det var skönt att få ordning där inne. jag fick undanlagt vinter kläderna, så nu fick jag upp alla sommarklänningar på hänget. nu ser man allt bättre :)

nu idag har jag jobbat. kom hem för en stund sedan. ska äta kvälle, sen ska jag luta mig tillbaka å bara slappa i soffan. å hoppas på att min huvudvärk försvinner.
har inte sett "true blood" innan så ska ge serien en chans ikväll å kika på 5 avsnitt på raken. den ska vara så bra har jag hört. :)

hörs mer imorn.
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0