packa å packa...

det e inte lite man ska ha med sig när man åker iväg över en helg.... :) men kul e det!! å man laddar.... snart så e det Midsommarafton å det ska vi fira. :) vi åker ner till Espevik imorn bitti. där min bästaste Marinas päron har stuga. vi blir 20 personer som ska fira ihop :)
ska bli jättekul! å jag som alltid varje år har fixat med lekar å tipspromenad har även i år fixat med detta!! :) å i år ska det bli extra kul.... a hoppas jag iaf. får ju helt enkelt se hur mina tävlande sköter detta!!!??? hehe

a kort kommer att komma på söndag. kommer inte kunna blogga under helgens gång. förutom nåt mobilinlägg lite då å då förstås. men det blir inte så mycket jag skriver, så jobbigt å tråkigt genom mobilen....

ska fortsätta packa lite nu, å ladda inför helgen :)

HA NU EN UNDERBAR MIDSOMMAR ALLA!!!!!! :) PUSS Å KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0