midsommarhelgen...

:)

å vilken toppen helg det har vart!!!!! :) vilket väder, kunde inte blivit bättre! äntligen uppehåll på midsommar! :)

vi har spenderat helgen nere i Espevik, hos min bästaste marinas pärons stuga. det har vart god mat, dopp i havet å en massa lekar å skoj!!! :) precis som midsommar ska vara.


söta sigrid e taggad!! :)


stekarna Markus gånger 2

marina å sigrid

sötis!!!!!!! :)

så fina dem e i sina midsommarkransar!!!! :)

midsommarmat!


chokladhjulet vid midsommarfirandet på fotbollsplanen i Epevik
....hehe :) så sött!

nemo å caroline

orkesten

jag å marina e döglada över våra fina vinster på lotteriet :)

jag å nemo dansar runt som aldrig förr! :)

dart kastning, hamna i final mot caroline....men dock slog carro mig, men även jag fick ett pris :)

å jag blev såååå glad! hahaha

dags för lite tipspromenad

å ett dopp i havet....grabbarnas tradition :)



dags att rätta tipspromenaden

5-kamp



midsommardagen!!

söta sigrid som man inte kan sluta ta kort på.... här e hon nybadad!

grilldags!


Kommentarer
Postat av: Mona

Sigrid din lilla going =) Nu längtar jag till Michan klämmer ut sin lila bebis så man får gosa lite =)Hoppas du haft en bra midsommar Mari, vi hörs i veckan! Kram

2010-06-28 @ 07:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0