konkurs

idag på morgonen när jag kom till jobbet berättade josse att det e konkursutförsäljning på JC, 50% på allt, det börjar idag. så jag å josse for dit efter våra kunder. jag shoppade endast en tunn stor kofta. å en t-shirt till markus. men när jag kom hem ville även markus själv kika så vi åkte upp igen. så han fick shoppat 2 skjortor, 1 t-shirt, 1 tröja, å 1 par kalsonger. allt det för endast 700:- :) som hittat ju!!!!

annars idag har jag jobbat, gick även förbi Lindex å handla present till lilltösen som kom till världen igår :) åååååhhhh såååååå mycket fint det finns!! såå kul å shoppa till dem små liven....

efter jobbet åkte jag å carina till en kund/vän till oss å fika. hon fyller 50 år imorn :) mysigt var det.
nu e man hemma igen sen 1 timme tillbaka. ska käka lite kvälle nu å fixa i ordning mig.

kort kommer imorn på min kofta :)
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0