jaha....

den här måndagen har känts som en söndag...

dagen började med att jag gick upp 08.30 å storstäda hela lyan. var klar 10.00 å då var det dags för lite frulle. :) kändes sååå skönt att klockan bara var 10 när jag var klar med städningen. skulle ju gjort detta igår men var alldeles för trött för detta. :)
nu har jag bara klädkammaren kvar att fixa.
å markus var duktig idag me å klippte gräset, så efter det åkte vi å handla mat.

sen när vi kom hem var det lagom tid att börja med middagen. å så fixade jag efterrätt. Rabarberpaj blev det :) grannarna kom in på lite fika. å hela pajen försvann på ett nafs!!!! :) Engla älskade rabarberpajen.

sen var det dags för mig att börja jobba. jobba 2 timmar idag, lite lagom :) hehe.... så bra skulle man haft det varje dag.
imorn e jag oxå ledig under förmiddagen. då ska jag fixa med klädkammaren.

hörs senare ikväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0