tisdag

idag e det exakt 2 veckor kvar tills vi ska åka :) vid den här tiden om 2 veckor sitter vi på planet.... eller vänta nu...nä, jag ljög! vi sitter i helsingfors flygplats å ska snart slänga oss in i nästa plan :) då sitter vi förmodligen å dricker varsinn öl!!! :)

nu har jag duschat å ätit kvälle, efter att ha vart iväg å dansat i 2 1/2 timme. alltså 2 pass på raken. det känns sååå bra!!! det e ju sååå fruktansvärt kul att dansa så jag har verkligen saknat detta. :)

tidigare idag på min lunch så åkte jag förbi på en fika hos marina å lilla sigrid, sååå söt. hon bara växer å växer, å nu kan man nästan prata med henne så hon förstår.... :)

nu sitter jag å kollar på "so you think you can dance", ännu mera dans. a, inte för min del dock :)

hörs mer imorn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0