söndag

snart 3 veckor kvar tills vi drar.....:) :) :)

idag har det vart hyffsat lugnt. mona å barnen kika förbi en sväng på lite fika, å hon kika i min klädhög å hon fann en hel del plagg som hon ville ha med sig hem. 2 kassar blev det :)
sen åkte jag med till michan där dem e i full gång med hus renoveringen. jag hjälpte till att slipa väggarna i vardagsrummet, sen blev det en fika. efter det tog jag med barnen hem till mig en sväng, där det finns lite mer att pyssla med för deras del.

nu har jag precis käkat, mätt å belåten! snart blir det en kaffe med pia, men först ska jag få vikt lite kläder som jag fick tvättat igår.

see ya!

Kommentarer
Postat av: Nikolaiolivia

Great work,webmaster,nice design!

2011-05-25 @ 15:52:26
URL: http://nikolaiolivia.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0