sista arbetsdagen imorn...

sen e det helg!!! :)
imorn ska jag kika förbi hos marina, sigrid å tobben på lite myskväll framför Let´s dance. markus ska jobba å sen ska han direkt till innebandyn i fritsla där dem har hemmamatch.
sen på lördag kommer mona med barnen på besök. vi ska ha en mysig hemmakväll framför robinson-finalen :) under dagen på lördagen ska jag nog in en sväng till borås. kom på här innan idag att jag behöver nåt gott att ha på mig under flygresan. så ska kika efter en plyschdress/sametsdress (vet inte hur det stavar men ni fattar nog vad jag menar :) ). å sen ska jag försöka hålla mig ifrån shoppingen nu innan vi drar. :) endast sånt som vi behöver till resan ska inhandlas!!
sen på söndag ska vi nog umgås med grannarna om jag fattat det rätt. får kika närmare på det imorn. på söndag firar jag å markus 2 år tillsammans!! känns så lite när man tänker efter. känns som vi vart ihop i minst 5 år. vi ska fira våra 2 år i Thailand. vad det nu blir, får vi se när vi kommer ner... :)

tidigare ikväll var jag iväg å dansa igen, såå kul med dans!! :) längtar redan tills på tisdag då det åter e dansklasser på schemat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0