måndag

en ny vecka...
imorn e det 4 veckor kvar exakt tills vi drar iväg. längtar stoll!!! :)

idag har jag varit ledig, har vart skönt. jag å markus har varit iväg å tatt våra sprutor. gick smidigt undan. jag ska ta en andra om 3 veckor. sen e jag fit for fight!! :)
jag tittar förbrilt på bilder på olika öar i thailand. på fina stränder, upplevelser mm.... gör det inte lättare för en, man längtar ju bara ännu mer. det blir att vi kommer att besöka en del ställen jag redan har besökt. men det e ställen jag gärna besöker igen, för det e så vackert. å det e ställen jag absolut tycker markus ska se. sen kommer vi åka till en massa andra öar å ut på olika dagstripper. a, härligt ska det bli!

malin messa mig tidigare idag å fråga om inte jag ville med henne på en promenad på kvällen. jag banga inte, å det var riktigt skönt att få komma ut en sväng. jag pälsa på mig rejält, frös endast om ansiktet. :)

har även idag beställt en till flightbag, bra att packa ner sin backpackingväska i, eftersom det e så mycket remmar mm på väskorna å kan lätt fastna på banden. + att det e lätt för ficktjuvarna att få tag på saker när man använder sig av en sån väska. så ett bra tips att skaffa er en sån om ni ska ut å resa med en backpackingväska på ryggen. här beställde jag min:
http://www.haglofs.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0