lördag

har precis sett på robinson å jag e såååååå jäkla glad att det var hans som tog hem segern!!! :) :) den där jäkla jimmy kan ju stoppa upp statyetten i rumpan...... hehe :)

igår så var jag med marina, tobbe å sigrid. vi var hemma hos tobbes bror rickard, där även resten av bröderna var samlade; markus å fredrik. vi käkade å kollade på Let´s dance.

å tidigare idag var jag å marina i borås å kika lite. fick inhandlat en go dress att ha på mig under flygturen som sker om 10 dagar :) å sen blev det även en söt sommartunika. kort kommer imorn.
sen efter det kom mona å barnen på besök. vi har käkat god mat å bara haft mysigt här hemma. kollat på robinson mm...

urk, jag börjar bli täpter i näsan min...typiskt nu innan man ska iväg. även markus börjar känna av det!! men, vi ska allt köra på en dunderkur så vi blir krya innan vi drar. :) får ju defenetivt ta det lugnt på dansen i veckan som kommer.

hinner inte skriva mer idag, men hörs mer imorn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0