helt död

shit idag har man inte gjort mycket... grejat mest hemma efter allt folk som har vart här. man får städa om å plocka i ordning allt på nytt. men men, kul har vi haft. igår var vi 11 personer här hemma som käka lite å snacka skit... å så myste jag en massa med sigrid. hon e underbar den lilla!! :)

så nu här om en sväng hoppas jag på en film med markus. :) bara slappa i soffan!

imorn ska vi ta sprutor inför resan. markus har sin sista "twinrix" att ta å jag ska ta min sista hapatit A å min första hepatit B. sen ska vi nog vara safe under resans gång.
just nu e min vän emma där nere med pojkvän. dem landa i bankok idag. ska messa henne imorn å kolla vart dem har åkt nånstans. dem hade nämligen inte bestämt det ännu vart dem skulle börja sin tripp i thailand. hoppas resan har gått bra!!

vi hörs mer imorn... tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0