en liten förkylningsträff!!!

....hatar å vara förkyld....!! ingen big deal egentligen. men det värsta e nu när man ska sova. när man ligger med munnen så öppen som man bara kan å försöker andas, å tillslut e man så torr i munnen å på tänder å läppar så allt geggigt slem ligger flastklistrat längs med framtänder, gommen mm.....hehe... :) ingen vacker syn det där det kan jag lova.

kort kommer imorn på min mysiga dress jag ska resa i. jag prova den idag å gick runt här hemma i den å den var supergo!!! :)

tidigare idag var grannarna inne en sväng. deras engla hade oxå förkylning å hosta så det gick bra att umgås lite idag. alla var vi redan smittade av dessa bakterier som verkar har dykt upp bara sådär. 
vi fika lite. å sen efter det så spela grabbarna tv-spel å jag, pia å engla lekte med legot. :) jag å pia brukar hamna där, å sist därifrån e vi oxå hehe :) det e ju skojsigt med lego har vi kommit på :)

nu e det läggdags för min del.... hörs mer imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0