Vagabond

jag fick hem tidningen "Vagabond" i förra veckan å där hade dem med ett inslag från Thailand å ön "Ko Lanta". där jag å markus även besökte. vi bodde på "Long beach" där dem oxå hade skrivit mest om :) så när jag kollade lite närmare på bilderna såg jag att 2 av dem e ställen där vi oxå hade besökt. :) lite coolt!! Long beach e ändå en lång strand... som ni kanske förstår på namnet hehe :)



den här restaurangen besökte vi :) vi bodde precis jämte :)

här ser ni en bild från när var där :)

och detta ställe besökte vi med. men här ser ni endast bar delen som ligger närmast stranden. restaurang delen ligger precis bakom. den besökte vi 2 kvällar för det var såååååå god mat där!! å jättemysigt när deras fina röda lampor lös upp överallt på kvällen.

det räcker att titta på bilden så ser man hur god maten var där.... å jättefräsch! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0