måndag

idag har jag jobbat hela dagen, har varit fullt upp. ett tajt schema...

efter jobbet så åkte jag om Amelie en sväng som e hemma en sväng över julen. annars bor hon i Stockholm. så vi ses inte alls ofta längre å det e tråkigt. men det bästa av allt e att när vi väl pratar med varann eller ses så känns det som vi har haft kontakten mycket oftare än vad vi haft. en äkta å nära vän!!! :) LOVE!

imorn e jag ledig. skönt!! så jag å markus ska till borås å kika lite. får se om vi hittar en TV å en kamera som vi e ute efter.

hörs mer imorn.

Kommentarer
Postat av: HANNA

Tänkte bara kika in och önska god fortsättning! :) Allt bra med dig?

2010-12-28 @ 18:14:38
URL: http://hannas.nu
Postat av: Amelie

Gulledig! Det var så väldigt trevligt att träffa dig med! :) Puss!

2010-12-28 @ 20:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0