23 december

då har denna dagen sprungit förbi. :)

idag har jag jobbat, fixat dem sista ärenden inför morgondagen å dagarna därefter...

sen när jag var hemma vid 16 så satte jag mig ner å slog in dem sista julklapparna. jag bytte om å drog mig te Skene, närmare sagt hem till Marina, Tobbe å Sigrid på uppesittarkväll. Jag min bingolott. Markus jobbar dygn idag så han var tyvärr inte me :(
Jag tog även med mig julklapparna till Sigrid. hon blev sååå glad för julklapparna. Mest gillar hon nog dockan hon fick. Lagom stor/liten för henne att hålla i :)
Även jag å Markus fick en julklapp som vi först får öppna imorn. Vi har redan fått fina kuddar å en pläd i julklapp så det räkna jag inte med. :) Söta ni!!!

vid 19.30 slängde vi fram våra bingolotter, men vi vann ingenting. vilken skit det e! snubbla på målsnöret till att vinna en Philips 3D tv värd 50 000:-, men nära skjuter ingen hare. det hade nog Markus gillat annars :)

nu e jag hemma igen, å har krypit ner i mitt älsklingsplagg, min morgonrock!! :)

ska snart lägga mig, e en lång dag imorn som väntar. ska bli mysigt! men Michan, Anel, Adam å Alexandra får stanna hemma imorn tråkigt nog. Adam har fått magsjuka stackarn. typiskt nu när det e jul å allt. så vi ska åka om å slänga in deras julklappar så får dem fira på egen hand. riktigt tråkigt, men man vill inte riskera nåt. vill verkligen inte få magsjuka. Urk!

hörs imorn innan vi drar iväg mot mor min på dopp i gryta. :)
natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0