Urinvägsinfektion

som har tatt sig ett steg längre..... till njurarna :( ligger här i soffan å känner smärtor i ryggen. så tråkigt! men fick antibiotika idag som jag ska äta 3 dagar om dagen i 5 dagar. sen så ska det bli bra.
så ingen alkohol för min del i helgen... :( men det ska nog gå.

ikväll ska vi in till grannarna på mat :) ska bli trevligt! å jag ska fixa till en efterrätt som jag ska ta itu med lite senare...

imorn e det kräftskiva som gäller. ska hem till Larsson å Jojjo. :) vi ska fira Larssons 30 år i livet :) ska bli skoj. hoppas bara min ryggont gör mindre ont imorn. för som det e nu så e det inget skoj alls!

ska vila lite nu i soffan. hörs med imorn...
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0