Min födelsedag!!!

:)
idag fyller jag 26 år! urk vad gammalt det låter då... men jag känner mig inte äldre å det e skönt det! :)
känns inte så mycket att det e min födelsedag idag. eftersom vi firades i söndags, jag å min syster.

men kl.16 kommer marina, sigrid å grannarna förbi på smörgåstårta. :)

själv annars går jag på en massa smärtstillande, å har precis tatt första tabletten av den nya antibiotikan jag hämta ut tidigare idag. hoppas det går över här nu. för med alla dessa tabletter i mig känner jag mig helt skum.
annars tar knappt alvedon när jag har ont i huvudet...

ska luta mig tillbaka i soffan å vila lite innan gästerna kommer.

hörs mer ikväll.

Kommentarer
Postat av: Angelica

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!! Hoppas att det blir en bra dag trots att du inte är på topp. KRAM!

2010-08-31 @ 15:47:36
URL: http://angelicaagerteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0