Ikea

idag har jag å älsklingen vart på IKEA. å som vanligt, det man ska ha e slut. i vårat fall hade dem produkterna utgått. SUCK! så vi fick lösa vissa saker annorlunda. men det blev bra det me.
vi fick även köpt ett "avlastningsbord" som vi ska ha i köket. :)


ska köpa korgar som vi ska sätta i hyllplanen längst ner. resultatet kommer ni att få se när det e fixat :)

har även jobbat i ett par timmar idag. så där lite lagom :)
skönt att det redan e torsdag imorn... veckorna springer iväg.

nu TV-dags å invänta "Fångarna på fortet" som jag diggar rejält! kul att det har börjat igen :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Mari. Man ska inte ha ett avlastningsbord. Då samlar man bara på sig en massa mer grejer =) Vårt köksbord brukar vara undanplockat i ungefär en dag innan det är fullt med papper och grejer igen. Jag fattar inte vart allt kommer ifrån!

Kramar!

PS. Har du något bra tips på allt hår jag fäller nu när jag ammar? Ska jag bara ha uppsatt?

2010-08-26 @ 09:57:40
URL: http://angelicaagerteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0